Sfaturi pentru îmbunătățirea vederii - LLP- Online ghid de sanatate

Dieta pentru vedere slabă. Alimente pentru ochi sănătoși: 7 nutrienți importanți

viziunea 2 cum te poți îmbunătăți

Însă, în natură, există o serie de alimente care conțin, în cantități mai mari, nutrienții de care ochii au mare nevoie pentru a se păstra sănătoși. Iată câteva dintre alimentele care conțin 7 dintre cei mai importanți nutrienți pentru sănătatea ochilor.

Generalitati

Morcovii, bogați în vitamina A Morcovii sunt bogați în vitamina A, iar ochii tăi au mare nevoie de această vitamină. Deficitul de vitamina A este una dintre cele mai frecvente cauze de orbire din lume.

Această vitamină este esențială pentru menținerea fotoreceptorilor. Dacă nu consumi suficientă vitamina A, te vei putea confrunta cu probleme precum ochi uscați, vedere nocturnă slabă sau poate duce la afecțiuni chiar mai grave. Vitamina A se găsește numai în alimentele derivate de la animale.

Dieta ochilor sănătoşi – top 5 alimente care întăresc vederea

Cele mai bogate surse alimentare includ ficatul, gălbenușurile de ou și produsele lactate. Cu toate acestea, poți obține vitamina A și din compuși vegetali antioxidanți numiți β-carotenul sau carotenoide pro vitamina A. Acesta se găsește în cantități mari în unele fructe și legume.

  1. Viziune nouă asupra drevlyanka
  2. După acuitatea vizuală a cataractei
  3. Alimente pentru ochi sănătoși: 7 nutrienți importanți
  4. Pe lângă anumite legume, iată că şi fructele şi peştele ne protejează împotriva bolilor de ochi.

Betacarotenul este pigmentul de culoare portocalie-roșiatică. Se regăsește într-o serie de plante, legume și fructe, însă în mod special în morcovi.

Sfaturi pentru îmbunătățirea vederii - LLP- Online ghid de sanatate

Ardeiul gras, citricele și alte alimente bogate în vitamina C Spre deosebire de celelalte organe, ochii au nevoie de cantități mari de antioxidanți. Vitamina C este un antioxidant de care ochiul are nevoie și se găsește din plin în alimente pentru ochi.

pierderea auzului și miopie

Acest nivel al vitaminei C din umorul apos este direct proporțional cu aportul alimentar de vitamina C. Astfel, poți crește concentrația de vitamina C din umorul apos, luând suplimente sau consumând alimente pentru ochi bogate în vitamina C.

Mai multe studii au arătat că persoanele care consumă mai multă vitamina C au un risc mai mic de a dezvolta cataractă. În același timp s-a observat că persoanele cu cataractă au mai puțini antioxidanți. Cu toate acestea nu există studii clare care să arată că vitamina C protejează persoanele fără probleme oftalmologice.

Cantități mari de vitamina C se găsesc în numeroase fructe și legume, inclusiv ardei gras, citrice, guave, kale și broccoli. Spanacul, pătrunjelul și alte surse de Luteină și Zeaxantină Luteina și zeaxantina sunt antioxidanți carotenoizi galbeni cunoscuți sub numele de pigmenți maculari.

Sunt concentrați în macula, partea centrală a retinei.

2. Ardeiul gras, citricele și alte alimente bogate în vitamina C

Acești doi antioxidanți joacă un rol important în protejarea ochilor împotriva luminii albastre atât de dăunătoare, dar mai ales este protecția solară a ochiului. Scăderea vederii, umflarea ochilor două sunstanțe apar de regulă împreună și se găsesc cu precădere în spanac, kale, pătrunjel, fistic și mazăre verde, porumbul dulce, strugurii roșii și gălbenușul de ou.

Migdalele și uleiurile vegetale care conțin vitamina E Vitamina E este un antioxidant. Ea ajută întreg organismul funcționând ca un soldat care luptă împotriva radicalilor liberi.

Ea protejează acizii grași de oxidarea nocivă.

1. Morcovii, bogați în vitamina A

Retina are o concentrație mare de acizi grași, iar vitamina E este importantă pentru sănătatea ochilor. Lipsa severă de vitamina E poate duce la degenerescență retiniană și orbire. Cele mai bune surse de vitamina E sunt: migdalele, semințele de floarea soarelui și uleiurile vegetale precum uleiul de in.

Omega 3, pe lângă alte alimente pentru ochi Acizii grași de tip Omega 3, în special acidul eicosapentaenoic EPA și acidul docosahexaenoic DHA joacă un dieta pentru vedere slabă important în sănătatea ochilor.

8 substante nutritive care va vor optimiza vederea

DHA se regăsește în cantități mari în retină. Menține funcția ochilor și dezvoltarea lor în perioada copilăriei. Copiii care suferă de deficiență de DHA pot avea probleme cu vederea.

medicamente pentru miopie pentru tratament

Cercetătorii au descoperit că persoanele dieta pentru vedere slabă iau zilnic suplimente de Omega 3 EPA și DHA au șanse mai mici să se confrunte cu simptomele ochiului uscat. Asta fiindcă acești acizi potențează formarea lichidului lacrimal.

De asemenea, s-a descoperit că administrarea a cel puțin mg de omega-3 poate reduce riscul de retinopatie diabetică. Semințele de dovleac și alte surse de zinc Ochii tăi conțin, într-o proporție semnificativă, zinc.

Dacă acesta ar lipsi, ori ai avea deficiență de zinc ai putea ajunge la orbire nocturnă. Asta pentru că zincul este implicat și în formarea de pigmenți vizuali în retină.

Funcționează de asemenea și ca antioxidant. Sursele naturale de zinc sunt: semințele de dovleac, alunele, stridiile și carnea pe lângă alte alimente pentru ochi. Uleiul de luminița nopții bogat în acid gamma linoleic Acidul gamma linoleic AGL este un acid gras nesaturat din familia acizilor grași Omega 6 cu proprietăți antiinflamatorii.

viziune diferită în ochii miopiei

Conform unui studiuadministrarea de ulei de luminița nopții, care este bogat în AGL, poate reduce simptomele ochiului uscat.